Kicsiny de látványos változáson esett át a Play áruház a Google kezei alatt.
A Google néhány hete, hogy elkezdte "kifesteni" appboltja, a Play áruház felületét, és bár a változásra néhányan már felfigyelhettek, az egészről csak most adott ki tájékoztatást a keresőcég.
Az átalakulás látványos: az eddigi zöld és fehér színeket mindenütt utóbbira cserélte a Google, emellett frissebbnek, áttekinthetőbbnek tűnik a felület, így a programok felfedezése is könnyebbé vált.
A változás másik része az áruház alsó részébe költözött navigációs sáv, amely négy elemből áll: válaszhatunk, hogy játék, alkalmazás, film vagy könyv után kutatunk. Bármelyik opciót válasszuk, a megnyíló fülön az újdonságokat és frissített appokat is látni fogjuk.
A Google az appokhoz tartozó adatlapot is átalakította: ahogy rányomunk, láthatjuk az értékelését, hogy mennyien töltötték le, és azt is, milyen korosztályi besorolást kapott. Kicsit lejjebb görgetve pedig a vele kapcsolatos visszajelzésekről tájékozódhatunk.
A keresőcég (elvileg) már mindenhol aktiválta az új felületet, de előfordulhat, hogy valakinél még nem látszódik. Frissíteni egyébként semmit nem kell hozzá, a fejlesztés a Google részéről történt, így a felhasználóknak nincs vele teendőjük, csak megnyitni.
A legfrissebb hírekért és érdekes cikkekért kövesse Facebook oldalunkat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.