Winmake

Útmutatók. Hírek. Cikkek. Tech.

Huawei Honor 7A Vélemény

Huawei Honor 7A

Ezt a telefont kifejezetten akkor érdemes választani, hogyha elérhető áron szeretne az ember egy olyan telefont, amely elég nagy kijelzővel, elég nagy akkumulátorral, ujjlenyomat olvasóval gördülékeny felhasználói igényt tud nyújtani. Az elmúlt hónapjaim tapasztalata alapján, ez a telefon kiszolgálja egy átlag felhasználó igényeit, bőségesen. Nem fagy, nem akad, az akksi jól bírja. 

 

Specifikációk

 

  • 5,7" IPS kijelző (720x1440) 18:9 képarány
  • 13MP 1080p kamera
  • 3GB Ram
  • 3000 mAh Li-Po akksi
  • Android 8.0 OREO Android
  • Processzor: Octa-core (4x1.4 GHz Cortex-A53 & 4x1.1 GHz Cortex A53)

A telefon kapható kék, és fekete színben is. Személy szerint én, a kék verziót választottam. ALapvetően nem vagyok oda a színes telefonokért, de ez kifejezetten megfogott, és ki is jelenthetem, jól néz ki.

 

Tapasztalatok

 

Alapvetően a telefon jól használható. A kijelzője szép képet ad, a színek élénkek. Ugyan oldalról nézve nehezen látható a kép. Viszont ez még jól is jöhet a villamoson ülve a tömeg közepén. Nem tapasztaltam fagyást, vagy egyéb nehézséget. Egyetlen hátulütőként azt tudnám felhozni, hogy nagyobb játékokkal nehezen birkózik meg a telefon, a PUBG kifejezetten szerényen fut. Viszont az áráért cserébe megkapjuk az ujjlenyomat biztonságát, és a sima felhasználásra talán a maximum teljesítményt. A ram elég, nincsen probléma multitasking során sem. 

Személy szerint tok nélkül használva kicsit olyan kézből kicsúszósnak éreztem a telefont, viszont ezzel nem mindenki van így akinek a kezébe adtam a telefont. Én azért vettem hozzá egy szilikon tokot, amivel biztosabb a téma. Meg persze egy üvegfóliát is.

Meglepetésemre, a GPS kifejezetten pontosan működik ami viszont előzőleges telefonjaimnál időnként gondot okozott. Gyors útvonaltervezés, gyors mérés. Ami számomra kifejezetten hasznos, sokszor szükségem van a belvárosban mászkálva a telefonos segítségre.

Kellemes továbbá, hogy a mikrofon és a hangszóró kifejezetten tiszta hangot biztosít. Nem mondom hogy lekörözi a hangfal rendszert, főleg nem basszusban, viszont kellemes tiszta hangot biztosít például videó nézéshez. Telefonáláskor pedig mi okozhatunk kellemesebb perceket a másiknak a tiszta és jól érthető hangunkkal, amit ezt az eszköz biztosít.

 

Összegzés

 

Nagyjából bárkinek tudom ajánlani ezt a telefont, mindenre alkalmas kivétel a nagyon nagy teljesítményű 3D-s játékok. Én teljesen megvagyok elégedve a telefonnal, az ujjlenyomat olvasója is rendkívül gyorsan és jól működik. Elérhető áron, szép elegáns megjelenésű, kellően nagy méretű telefon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://winmake.blog.hu/api/trackback/id/tr5714521088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

FACEBOOK OLDAL

Hírdetés

 

 

süti beállítások módosítása